enhu

Blog

Szuperhősök a cégvezetésben

Április első napjaiban egy játékos kérdőívvel hívtuk partnereinket egy kis kalandozásra a szuperhősök világába. Kérdéseinkkel feltérképeztük, hogyan is segíthetnének minket ezek a hősök, vagy az általuk megtestesített képességek, tulajdonságok az üzleti életben, vezetői szerepben.
Tovább...

A vezetői intelligencia magasiskolája: ilyen a főnök, aki saját teljesítményéről is visszajelzést kér

Több ezer bejegyzés foglalkozik azzal, hogyan adjunk jó visszajelzést a dolgozóknak. Mi most arról írunk, hogyan kérhet önmagáról visszajelzést a főnök. A Harvard Business Review kutatása szerint a nők sokkal inkább nyitottak mások visszajelzésére, mint a férfiak.
Tovább...

Referencia-ellenőrzés lépésről-lépésre

A referencia-ellenőrzést - az objektív és sokoldalú kiválasztás részeként - elsősorban a vezetői munkaköröknél alkalmazzuk. Ennek legegyszerűbb formája, ha a munkavállaló / jelölt a korábbi munkahelyeitől hoz referencia levelet.
Tovább...

A tanácsadó rémálma 1. rész

A tanácsadó a legjobb tudása szerint elvégezte a kiválasztási folyamatot, meghozta döntését a három legalkalmasabb jelöltről. Mindent előkészített. Számtalanszor ellenőrizte az interjú időpontját, a helyszínt, a jelöltek anyagát. Elérkezik a bemutatkozó beszélgetés időpontja, és ahogy illik, a jelöltek is megjelentek.
Tovább...

Miért szeretnél munkahelyet váltani?

Az új munkaadót az érdekli, hogy mi a vonzó számunkra a munkakörben, a vállalatban, vagy bármi másban, ami miatt rá fog esni a választásunk, ami miatt ő nyugodt lehet, mert tudja, miért akarjuk ezt az állást. Vagyis tisztában kell lennie azzal, hogy ha minket választ, akkor egy motivált, elkötelezett, lelkes munkatársat kap.
Tovább...

2100 vezetőt vizsgáltak: dönteni akarnak megtanulni a legtöbben

A PWC 2016-os kutatásában 2100 vezető állította azt, hogy leginkább a döntéshozás képességében kell fejlődnie, ezt érzik a legnagyobb gátnak az üzleti eredmények javításában. Elsősorban jóval gyorsabb és szofisztikáltabb döntéseket kell hozni...
Tovább...

Kilépni a komfortzónából: nekem bejött…

Tizenkét évet töltöttem el abban a szektorban, azon a területen, amelyről egyetemistaként álmodtam. Ebből az utolsó hét évet egy olyan cégnél, ahol folyamatosan fejlődhettem, és tényleg jó csapatban dolgozhattam. Mégis egyre nehezebb volt jól teljesíteni a mindennapokban, és állandó társam lett a stressz, a feszültség.
Tovább...

6 ok, amiért a cégeknek nincs jó munkáltatói márkájuk

Munkáltatói márka mindaz, amit a cég a jelenlegi és potenciális munkavállalók számra jelent.
Tovább...

Az újévi fogadalmak 90%-a elbukik… Elmondjuk, miért!

A napi rutin kisebb megváltoztatása, apróbb igazítások a munkaszokásainkon, kicsit több fókusz az eddig figyelmen kívül hagyott területeken és nem utolsó sorban a reális célkitűzés valóban segíthetnek abban, hogy jövő ilyenkor egy sikerekben gazdag évet tudjunk a hátunk mögött. De mégis csak kevesen képesek akár a munkahelyükön is érezhető változásokat elérni.
Tovább...
1 2 3