1. Menedzsment

Változás- és krízismenedzsment

A piac gyorsan változik, nekünk is változni kell. De hogyan? Milyen átalakításokat kezdeményezzünk? Mely folyamatokat vizsgáljuk felül? Hogyan találhatjuk meg a kritikus pontokat?
Elérhető annak biztosítása, hogy a gazdasági életben mozgó szervezetek folyamatos növekedésben tartása, és a fenntartható fejlődés elérése során fellépő szükségszerű szervezeti változások minél kisebb megrázkódtatásokkal járjanak.
A sikeres üzleti stratégia képes egy vállaltot piacvezető pozícióba lendíteni, ám az elsőség megőrzéséhez hosszú távon a teljesítményorientációt támogató kultúra kialakítása alapfeltétel. Minden piaci szereplő csak addig képes nőni, amíg a szervezet, mint egész növekedési potenciálja engedi, ezt pedig a munkatársak és a belőlük alakult formációk képessége határozza meg. A változásokhoz, változtatásokhoz energia, türelem és sok ráfordítás szükséges.
A képzés nemzetközi kutatásokon alapuló változások kezelésére (legyen az szándékolt, vagy a környezet által indukált krízis) irányuló módszertant ad a résztvevők kezébe mellyel a szervezeti folyamatokat az elhatározástól a valódi változás megvalósulásáig sikeresen irányíthatják.