Blog

Simonyi Judit ügyvezetőnk a Világgazdaságnak nyilatkozott

Az interjú a lap 2020. június 26-i számában olvasható. https://www.vg.hu/gazdasag/gazdasagi-hirek/mindket-oldal-bebizonyitotta-hogy-egy-jarvany-alatt-is-kepes-alkalmazkodni-2-2347991/
Tovább...

Nehezebb új cégvezetőt találni a járvány után – interjú Simonyiné Tóth Judit ügyvezető igazgatóval

Eredeti megjelenés: Magyar Hírlap – 2020.06.09. (13. oldal) szerző: M. Orbán András
Tovább...

Amikor a belső recruiter felteszi a kezét

A kiválasztás a HR szakma egyik legszebb része, hiszen hozzájárul az üzlet működéséhez, találkozik értékesnél értékesebb jelöltekkel, változatos és színes interjúkat vezethet, megismer nagyon sok új embert. De mi van, ha nehézségek is szembe jönnek? Mi van, ha még sem jelent meg a hőn áhított Superman vagy Superwoman? Ha senki nem jó? Ha senki nem...
Tovább...

HOGYAN VÁLHATOK JÓ RECRUITERRÉ?

Nem is olyan régen még arról volt szó, hogy dúl a háború a tehetséges, kivételes képességű jelöltekért. 2020. óriási változást hozott a kiválasztásban is. A megváltozott gazdasági és egészségügyi körülmények hatására már nem a jelöltek iránti hatalmas érdeklődés van jelen a munkaerőpiacon, hanem éppen a leépítések a meghatározók. A vezetés és a HR egyik legégetőbb...
Tovább...

KULCSFONTOSSÁGÚ KOMPETENCIÁK MEGJELENÉSE A VEZETŐKIVÁLASZTÁSI FOLYAMAT SORÁN

Az előző blogbejegyzésben arról írtunk, hogy a digitális transzformáció, a távmunka milyen új kompetenciákat igényel, illetve a régiek hogyan változnak. Ezek közül az egyik a kommunikáció volt. A vezetői kommunikációnak különböző megjelenési formái vannak. Többször kiemeltük, hogy milyen fontos és nagy jelentőségű, hogy hogyan kommunikál a vezető a csapatával, a vele egy szinten lévő társosztályok...
Tovább...

MENNYIRE BEFOLYÁSOLJA A DIGITALIZÁCIÓ SIKERESSÉGÉT A SZERVEZETI KULTÚRA?

A digitális transzformáció változások sorát hozza el egy cég életébe, a vállalati rendszerek átszervezéséhez pedig nélkülözhetetlen az új, ehhez igazodó szervezeti kultúra kialakítása. A szervezeten belül bekövetkező változások sikeres kezeléséhez a gondolkodás, szemlélet és hozzáállás megváltozása is szükséges. Egy ilyen szervezeti kultúraváltás esetében kiemelten fontos az alkalmazottak bevonása, a szervezeti célok egyértelművé tétele. A vezetés...
Tovább...

A vezetők alkalmazkodása lehet a túlélés kulcsa

Kérdés tudod-e, hol kell fejlődj az online megbeszélések világában? Cunamiként söpört végig a digitális hullám az elmúlt hetekben minden szektoron. A hirtelen jött új helyzet, a „távolság” pedig még inkább előtérbe helyezi a vezetői kompetenciákat, ezek közül is elsősorban a kommunikációt, empátiát és a rugalmas, gyors alkalmazkodás készségét.Hogy Te mennyire vagy jó ebben, hamar ki...
Tovább...

Új év – új kihívások

Menjek vagy maradjak? Menni kéne, menni kéne….. Nagyon sokféle formában merül fel a kérdés az üzleti világban is. Mindenki tervez, vagy a múlt év végén elfogadott terveket kezdi megvalósítani. A csábítás nagy.
Tovább...

Adventi kompetencia naptár – 9. nap

Itt az idő újra. Kezdődik a karácsonyi visszaszámlálás. Milyen hasznosabb ajándékkal kedveskedhetnénk, mint hogy megkönnyítsük a jelöltek kiválasztását?
Tovább...

Adventi kompetencia naptár – 8. nap

Itt az idő újra. Kezdődik a karácsonyi visszaszámlálás. Milyen hasznosabb ajándékkal kedveskedhetnénk, mint hogy megkönnyítsük a jelöltek kiválasztását?
Tovább...
1 2 3 6